آدریان صنعت نوین ماندگار

شماره ثبت: 42239

دستگاه کره گیر و فواید کره آجیل ها

کره آجیل ها دوست سلامتی شما

نحوه کار دستگاه کره گیر آدرین

این نوع کره از آسیاب کردن خشکبار مختلف به دست می آید. این عمل باعث می شود مغز دانه ی گیاهی خرد شود و تولید کره گیاهی کند. کره های گیاهی که از مغز دانه های روغنی و مغز دانه های آجیل به وجود آمده یکی از خوراکی های مغذی و مفید است. این محصول را می توانید با کاکائو، انواع شیره و … میکس کنید و به عنوان میان وعده میل نمایید.

کره دانه های خشکبار یا آجیل ها معمولا بسیار چرب هستند. اما چربی موجود در آن ها مضر نیستند. پروتئین و فیبر موجود در آن ها بسیار مفید و انرژی زا است. چربی موجود در کره آجیل باعث می شود که قند خون و انسولین بدن ثابت بماند.
این کره ها دارای ویتامین های مختلف و هم چنین روی، مس، پتاسیم و … است که برای بدن شما بسیار مفید و مغذی است. در داخل کره ی آجیل ها مقدار زیادی آنتی اکسیدان وجود دارد. که به سلامت قلب کمک می کند و خاصیت ضد سرطانی دارد.

فواید کره آجیل ها

  • کنترل وزن

درست است که آجیل ها چربی زیادی دارند ، اما این بدان معنی نیست که باید از آنها اجتناب کنید.بلکه  پروتئین و فیبر بالای موجود در آنها باعث می شود احساس سیری و انرژی بیشتری داشته باشید. ضمن اینکه آجیل ها چربی غیر اشباع و مفید دارند که خود باعث سوزاندن کالری می شود.

  • کنترل چربی خون

بیشتر چربی موجود در آجیل ها اشباع نشده است ، که برای شما بهتر از نوع اشباع موجود در گوشت یا چربی های ترانس موجود در بسیاری از غذاهای فرآوری شده است. این ممکن است به ثبات قند خون و انسولین ، هورمون تنظیم کننده آن کمک کند.

  • سرشار از مواد مغذی

پروتئین بالا ، فیبر و چربی های مفید تنها فواید مغز ها برای شما نیستند. آجیل ها همچنین دارای بسیاری از مواد مغذی دیگر مانند ویتامین E و B۶ ، اسید فولیک ، نیاسین ، منیزیم ، روی ، مس و پتاسیم هستند. فقط دقت داشته باشید کره آجیل ها را باید از جای مطمئن خرید کنید که حاوی نگهدارنده و نمک نباشد که خود آنها مضر هستند.

دیگر خواص کره های آجیلی:

  • دارای آنتی اکسیدان های فراوان
  • کلسترول خون شما را کنترل می کند
  • جلوگیری و کنترل دیابت نوع ۲ را به عهده می گیرد
  • مانع بیماری قلبی و سکته می شود با منیزیم فراوان به اعصاب، عضلات و قلب، استخوان ها و فشار خون شما کمک می کند

اشتراک بگذارید

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email
WhatsApp
Telegram

سایر محصولات آدریان صنعت نوین