آدریان صنعت نوین ماندگار

شماره ثبت: 42239

تاسیس کارگاه روغن‌گیری

دستگاه روغن گیری پایه چوبی

راه اندازی کارگاه روغن‌گیری

برای تاسیس کارگاه روغن‌گیری در ابتدا باید دانش خود را از این صنعت بالا ببرید، یکی از راه ها این است که مطالعه کنید و را دوم این است که از شخصی که در این زمینه فعالیت دارد اطلاعات کسب کنید یا مدتی یرای یک مغازه یا کارگاه روغن‌گیری شاگردی کنید، راه سومی هم وجود دارد، می توانید از راهنمایی های کارشناسان آدرین صنعت نوین ماندگار نیز مشاوره و کمک کسب کنید.

با کمترین سرمایه کسب و کار خود را شروع کنید

شما می توانید با کمترین سرمایه اقدام به تاسیس کارگاه روغن‌گیری خود کنید، اصلا نیاز نیست که در ابتدا هزینه اجاره مغازه پرداخت کنید. در قدم اول می توانید با یک دستگاه روغن گیری بنا به میزان سرمایه خود شروع کنید. محل کار شما می تواند یکی از اتاق های خانه یا زیر زمینتان باشد و مشتری های شما هم می توانند فامیل و دوست و همسایه باشند. بعد از مدتی که خوب جا افتادید می توانید دستگاه کره گیر یا آسیاب و … را نیز وارد چرخه تولید کنید و کار خود را گسترش دهید.

محصولاتم را چگونه بفروشم؟

همانطور که گفتم در ابتدا می توانید فرایند بازاریابی را از نزدیکان شروع کنید و کم کم آن را گسترش دهید. یکی از راه ها بازاریابی مستقیم و حضوری از فروشگاه ها است. راه دیگر می تواند فروش در اینستاگرام ، تلگرام و یا تاسسیس یک فروشگاه اینترنتی (وب سایت فروشگاهی) باشد که باعث پیشرفت بسیاری در فروش شما می شود.

پس از تاسیس کارگاه روغن‌گیری دانه ها و آجیل ها را چگونه تهیه کنم؟

شرکت آدریان صنعت علاوه بر تولید و فروش دستگاه های با کیفیت و قابل رقابت در عرصه بین المللی، در زمینه تهیه و توزیع دانه های روغنی و آجیل های درجه یک نیز فعالیت گسترده ای دارد و می تواند خریداران دستگاه ها را بدون محدودیت برای تهیه مواد اولیه ساپورت کند.

اشتراک بگذارید

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email
WhatsApp
Telegram

سایر محصولات آدریان صنعت نوین