آدریان صنعت نوین ماندگار

شماره ثبت: 42239

کره گیری از آجیل ها چیست؟

کره گیری از آجیل ها

کره گیری از مغز آجیل ها و فرایند آن

با شنیدن اسم کره خیلی از افراد به اشتباه فکر می‌کنند، که منظور همان کره‌ حیوانی و کره‌ لبنی است. اما این چنین نیست و منظور از کره ، کره ی گیاهی  است . دانه‌های آجیل توسط دستگاه‌های کره آدرین صنعت نوین ماندگار  آسیاب و میکس‌شده و این عمل موجب می شود که مغز دانه ی  مورد نظر خرد شود و به شکل کره ی گیاهی بوجود بیایند. عمل کره گیری را می توانید با انواع روش ها و دستگاه های مختلف انجام دهید. در سال های اخیر، شرکت های تولیدکننده ی صنایع غذایی برای بهبود این عملکرد، دست به تولید دستگاه کره گیری در سایز ها و ابعاد و کارایی مختلفی زدند که همه ی افراد با شرایط مختلف بتوانند به راحتی از مغز آجیل های مختلف مثل بادام زمینی، پسته، گردو و … عمل کره گیری را انجام دهند.

تمامی این دستگاه ها از اصول خاصی پیروی می‌کند و همه ی آن ها از مجموعه (سیلندر و ماردون و تیغه و موتور الکتریکی) تشکیل شده‌اند.

امروزه بسیاری از افراد کره را به طریق مختلفی مصرف می کنند. مثلا بعضی افراد کره را روی نان تست‌مالیده و آنرا میل می کنند. و یا بعضی از قناد ها بدلیل طعم خوبی که این ماده ی خوراکی دارد آنرا به خمیر شیرینی پزی خود اضافه می کنند.

به طور کلی ماده ی طبیعی و خوراکی بسیار خوش طعم و مفیدی است که بسیاری از افراد را جذب خود کرده است به نحوی که شما با یک بار مصرف ز این محصول مشتری دائمی آن می شوید. ضمن اینکه کره دانه های مغذی تمام خواص آنها را حفظ کرده و برای بدن بسیار مفید می باشند.

اشتراک بگذارید

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email
WhatsApp
Telegram

سایر محصولات آدریان صنعت نوین