آدریان صنعت نوین ماندگار

شماره ثبت: 42239

کره‌گیری از آجیل‌ها چیست؟

کره گیری از آجیل ها

کره‌گیری از آجیل‌ها با دستگاه های آدریان صنعت نوین

کره‌گیری از آجیل‌ها چیست؟ با شنیدن اسم کره خیلی از افراد به اشتباه فکر می‌کنند که منظور همان کره‌ حیوانی و کره‌ لبنی‌ است. اما این چنین نیست و منظور از کره ، کره ی گیاهی  است . این دانه‌ها توسط دستگاه‌های کره آدرین صنعت نوین ماندگار  آسیاب و میکس‌شده و این عمل موجب می شود که مغز دانه ی  مورد نظر خرد شود و به شکل کره ی گیاهی بوجود بیایند. عمل کره گیری را می توانید با انواع روش ها و دستگاه های مختلف انجام دهید. در سال های اخیر، شرکت های تولیدکننده ی صنایع غذایی برای بهبود این عملکرد، دست به تولید دستگاه کره گیری در سایز ها و ابعاد و کارایی مختلفی زدند که همه ی افراد با شرایط مختلف بتوانند به راحتی از مغز آجیل های مختلف مثل بادام زمینی، پسته، گردو و … عمل کره گیری را انجام دهند.

درباره دستگاه های کره‌گیری

تمامی این دستگاه‌ها از اصول خاصی پیروی می‌کند و همه ی آنها از مجموعه (سیلندر و ماردون و تیغه و موتور الکتریکی) تشکیل شده‌اند.

امروزه بسیاری از افراد کره را به طریق مختلفی مصرف می‌کنند. مثلا بعضی افراد کره را روی نان تست‌مالیده و آنرا میل می‌کنند. و یا بعضی از قناد ها بدلیل طعم خوبی که این ماده ی خوراکی دارد آنرا به خمیر شیرینی پزی خود اضافه می کنند.

 به طور کلی ماده ی طبیعی و خوراکی بسیار خوش طعم و مفیدی است که بسیاری از افراد را جذب خود کرده است به نحوی که شما با یک بار مصرف ز این محصول مشتری دائمی آن می شوید. ضمن اینکه کره دانه های مغذی تمام خواص آنها را حفظ کرده و برای بدن بسیار مفید می باشند و این در حالی است که این کره های گیاهی و آجیلی ضررهایی چون چربی خون و کلسترول به بدن تحمیل نخواهند کرد.

اشتراک بگذارید

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email
WhatsApp
Telegram

سایر محصولات آدریان صنعت نوین